Tema: Re: 1and1
Autorius: Vaidas Zlotkus
Data: 2009-12-24 13:57:23
Ar uzklausimas apie dedikuota switch'a su remote managment'u yra
serverio admministravimo klausimas? Taip pat konkretus reikalavimai
switcho funkcionalumui - VLAN'ai?

Ar galimybe tureti virtualius interfeisus su Xen'iniais mac'ais irgi
admministravimo klausimas?

Storage'o nusipirkimo / nuomos / pastatymo / laikymo klausimas - cia
turbut toks klausimas, kuris negali buti atsakytas, jeigu as neprasau
priziureti mano linux'o?

Paprasymas pateikti is karto paskaiciuota sprendimo kaina su konkreciom
specifikacijom turbut irgi yra sunku, kai klientas pasirenges moketi
kelis tukstancius euru per menesi?

v.