Tema: Re: 1and1
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-12-24 17:48:22
Vaidas Zlotkus wrote:
> Ar uzklausimas apie dedikuota switch'a su remote managment'u yra
> serverio admministravimo klausimas? Taip pat konkretus reikalavimai
> switcho funkcionalumui - VLAN'ai?

Tai ne dedikuoto serverio paslauga, ir man atrodo 1and1 paprasčiausiai tokio
pasiūlymo neturi. Tokiu atveju reikia ieškoti collocation paslaugos ir nuomuoti
  vietą spintoj ir srautą. Tik šiuo atveju gausis daug brangiau.

> Ar galimybe tureti virtualius interfeisus su Xen'iniais mac'ais irgi
> admministravimo klausimas?

Pirmas klausimas perdengia šitą klausimą. Kadangi tokios paslaugos nėra, tai
nėra ir prasmės atsakinėti. 1and1 galima naudoti XEN, leidžiami individulūs MAC'ai.

> Storage'o nusipirkimo / nuomos / pastatymo / laikymo klausimas - cia
> turbut toks klausimas, kuris negali buti atsakytas, jeigu as neprasau
> priziureti mano linux'o?

Jie neteikia tokių paslaugų, ypač užsienio klientams. Galima tartis tik tokiu
atveju, jeigu iš karto mokėsi už metus, plius padengsi įrengimą.

> Paprasymas pateikti is karto paskaiciuota sprendimo kaina su konkreciom
> specifikacijom turbut irgi yra sunku, kai klientas pasirenges moketi
> kelis tukstancius euru per menesi?

Jiem dzin, tai ne pinigai įvertinant specialų sprendimą, nes jie orentuojasi į
tuos, kurie naudoja standartinius sprendimus. Didžioji dauguma užsienio duomenų
centrai siūlo tik konkrečią konfigūraciją. O jeigu galima komplektuoti, tai
kainos išauga geometrine progresija.

O šiaip, dirbdamas su vakarų DC padariau išvadas, jog geriau išnaudoti esamas
standartines konfigūracijas ir negadinti nervų. Lankstumo jie neturi.