Tema: Re: Keletas simple klausimø apie full HD kameras
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-10-02 20:58:56
steadycam'u lengvom kamerom ir pigesniu truputi yra :)

http://www.bhphotovideo.com/c/product/525293-REG/Manfrotto_by_Bogen_Imaging_585_Modo_Steady_585_Camera.html
http://www.youtube.com/watch?v=XgzZig5i0RQ

arba taip vadinamas ZERO COST steadycam, KRIZINIS variantas jei turi bet
koki pigu trikoji :) http://www.youtube.com/watch?v=T1aPbwcqquk
sita buda pats bandziau su dcr-hc96 tikrai geriau negu be nieko.