Tema: Re: Keletas simple klausimų apie full HD kameras
Autorius: bullka
Data: 2009-10-01 21:35:09
Didelė diskusija matau išsivystė.
Užbėgant už akių:
- turiu fllhd teliką
- turiu fullhd media grotuvą (tvix)
- mano pc naujas ir turi 2x1TB diskus RAID0 kombinacijoje.

Tad klausimo sau ar fullhd kameros reikia man ar ne - net nekeliu.

"shmikis" <jo@fa.na> wrote in message news:op.u033w6fg1k351w@lapt.init.lt...
dar siulau pagalvoti ar tikrai reikia hd. pats nusipirkau full hd su 24
mbps avchd irasymu, tik tam kad suprasciau, kad nera ka daryti su irasytu
video. 24 mbps gali rasyti tik i blueray - kuris irasantis kainuoja
brangiai ir mazai kas turi per ka ji ziureti. tokiu bitreitu irasyto
perziureti nepakanka 2x2 ghz proco, tai ne kiekvienas ir ant kompo
pasiziures. jau nekalbant apie konvertavimo greiti. dabar gaunasi kad
irasineju su hd kamera, konvertuoju i dvd tam, kad zmonem parodyti kas
irasyta, ir galvoju kokia prasme buvo pirkti ta hd. speju geriau tuos
pinigus skirti geresniai optikai, sensoriams, etc, nei pixeliu skaiciui.