Tema: Re: Keletas simple klausimų apie full HD kameras
Autorius: ZoomX
Data: 2009-10-01 19:49:49
shmikis rašė:
> dar siulau pagalvoti ar tikrai reikia hd. pats nusipirkau full hd su 24
> mbps avchd irasymu, tik tam kad suprasciau, kad nera ka daryti su
> irasytu video. 24 mbps gali rasyti tik i blueray - kuris irasantis
> kainuoja brangiai ir mazai kas turi per ka ji ziureti. tokiu bitreitu
> irasyto perziureti nepakanka 2x2 ghz proco, tai ne kiekvienas ir ant
> kompo pasiziures. jau nekalbant apie konvertavimo greiti. dabar gaunasi
> kad irasineju su hd kamera, konvertuoju i dvd tam, kad zmonem parodyti
> kas irasyta, ir galvoju kokia prasme buvo pirkti ta hd. speju geriau
> [...]

tikras smikis esi :) cia del demagogijos. HD yra geris.Nebandei ir
neturejai SD kameros, neisivaidzuoji kaip krenta kokybe konvertuojant.HD
  konvertuoji, tiksliau supakuoji su matroska ir ziuri su senu kompu.
Mano senas laptopas su Intel M CPU 1.73 Ghz puikiai atkuria. Bet HD
reikia ziureti per tikra  HD TV. Tada atsiskleidzia pranasumas. Karta
pamates nenoresi daugiau prastos kokybes ziureti.O jei svaigsti, kad
blogai HD tada tau tiks ir su mobiliu telefonu nufilmuota kokybe.