Tema: Re: Keletas simple klausimų apie full HD kameras
Autorius: pval
Data: 2009-10-02 16:36:50
Siaip viskas prasidejo nuo "Mano kurtizanė užsimanė kameros."

Manyciau, jog didesnei daliai Lietuvos gyventoju tokie pavadinimai kaip
Tivx nei girdeti, nei idomus. Jie zino VidoE, Samsung ir dar gal koki
nors Panasunix. Dar zino, kad prie ju kameros buvo keturi laidai nezinia
kam skirti (bet hdmi vistiek greiciausiai nebuvo ir niekas jo specialiai
nepirks..). Vienu is tu laidu galima jungtis tiesiai prie teliko ir
ziuret - sitas dar irgi suprantama.

Taigi yra du variantai:
* pasiulyt ka nors sudetingo a la "prijungtas tiesiai prie tinklo"
"irasyti i kompiuteri" ir lankytis daznai sveciuose su techninemis
konsultacijomis (galu gale daryt viska paciam) :)
* pasiulyt ka nors paprasto: nufilmavau, (paziurejau - optional),
pasidejau, pamirsau...

p.s. i "terabaita", deja, taip labai nedaug HD telpa :(