Tema: Re: Keletas simple klausimų apie full HD kameras
Autorius: htc
Data: 2009-10-02 09:16:43
Bulka,
.... paziurek ir kitas kameras, gaila kad Lietuvoje neiseina ju gyvai
paciupineti.
Tik dar zinok kad jei nori konfortiskai be  streso su HFS10 filmuot, reik
kitos batt. (originali laiko ~100min ir maziau), nauja bat ~2,7Ah ~400-500lt
(aisku yra ir su maziau Ah)
reikia wide konverterio ~200-250lt Vilbra, ....
ta kamera tokia maza kad mano ukininko rankose,... todel jei nori filmuoti
judant reikia tokio daikto: http://www.steadicam.com/handheldmerlin.html ar
panasiai
taigi suma at the end jau nemaza :-(

...... dar del HFS10.
turi  blica, mano manimu visai nebloga, bei gan gera maza prozektoriuka ,
jei filmuoji  tamsesne aplinka, tai truputi pagelbeja (max  ~2-3m atstumu)
bei dar kad forume rase, kad prietemoje blogiau filmuoja, tas tiesa, pradeda
matricos trukdziai listi :-( na bet jei ijugti lempecka, situacija
pasitaiso....(va tada ir reikia geros baterijos)

...pirkau is "pirmu ranku" Lietuvoje,  is kur visi kiti pardavejai perka...