Tema: Re: apie kamera Panasonic DVX100
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-29 23:23:00
Abejoju ar marketingas įtakos turėjo daug. HDV atsirado tada, kai 512Mb paprasta SD korta kainavo ~400Lt, PRO klasės - 600-800Lt (t.y. kokiais 2003-2004 metais, kai HDV išėjo rinkoje), formatą pradėjo kurt manau kokiais 2002 ir pirma jis buvo skirtas semi-pro rinkai. Kasetėje telpa apie 13GB. Tada miniDV juosta kainavo 15-30Lt priklausomai nuo nuolaidų ir gamintojo. Vienintelis gal konkurentas - turbūt P2 kortos, bet jos buvo tik PRO segmentui skirtos ir nesidalino rinkos su HDV.
Sony beje net iki kokių 2008 metų gamino Digital8 kameras :)

Mago ir DV konstrukcijos vistik nelyginčiau - kiti dydžiai, linkimo kampai, apsukos ir juostos storis gerokai skiriasi.. DVCAMas eina per galvą beveik 3cm/s greičiu grojant :), HDV deja tik netoli 2cm/s. Kodėl neišnaudot 3cm/s greičio - man nesuprantama - vienintelė mintis - nebuvo pigių mpeg2 encoderių kurie pavežtų tokį greitį. Nežinau tik ką ten sutaupytų - Z1 kamera nauja kainavo lyg 23kLt, manau +- pora kLt būtų px.