Tema: Re: apie kamera Panasonic DVX100
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-09 15:52:08
Pradirbau su HDV 2 metus (Z1 ir HV40). Formatas yra, nepagailėsiu žodžio,
chujovas. Dėl didžiulio suspaudimo, korekcijos mažai. Dauguma juostų eina
normaliai, bet pasitaiko miniDV, kuriose įrašo, o nuskaitymas būna
"skylėtas". Oficialiai paaiškinta taip - pirkite HDV juostas (po 20Lt+), o
ne paprastas miniDV.

Prirašiau kokias 300 HDV juostų, apie 10 iš jų turėjo itin didelius dropus,
po keliasdešimt kadrų per minutę, dvi įrašė be keiksmažodžių, o nuskaityt nė
kadro. FFWD varant paima indexinius freimus (matomas lowres vaizdas), o grot
negroja. Gerai, kad nieko svarbaus nebuvo.

Beje pirkt hdd net ir poromis gaunasi pigiau negu miniDV juostos (imant
16GB/h)