Tema: Re: apie kamera Panasonic DVX100
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-11 00:54:43
Tai džiaukis :) nesakau kad taip būtinai bus, pasidalinau savo patirtim.
Tiesiog formatui nedaug reikia, kad prasidėtu problemos. Gavai 100%
kokybiškai sukonstruotą kasetės mechanizmą.

Beje, minidv kasečių nykstamai mažėja. Dar prieš metus prie kiekvienos kasos
buvo, dabar jau pradeda nebebūt. Jaučiu po kokių 2 metų reikės specialiai
ieškot, o po 5 - bus kaip dabar su digital8.
5 metai gal ir daug, bet perkant naują daiktą norėčiau kad jis spėtu pirma
morališkai pasent, o tik tada techniškai. Itariu, kad fullhd formatas iš
namų video dar ilgai nesitrauks, taigi hd kamera - daiktas ilgam.

Na ir reikia nepamirsti, kad hdv yra 1440x1080 su pailgais pikseliais. Kad
ir kokia gera kamera, tai sunkiai prilygsta fhd.

Kai pirkau Z1 kamerą, galvojau kaip gerai kasetės (su DV viskas liuks buvo),
nereiks hdd archyvų.. Galvojau kad rankos kreivos ar šiaip durnas, kasetės
blogos. Vėliau papuolė hv40 kaip antra kamera - kai rezultatai tokie patys
buvo, pasidariau labai piktas ant hdv. Dabar beje parduot hdv kamerą net už
juokingus pinigus nesigauna :) HV40 pardaviau laiku, Z1 guli kaip atsarginė,
nes niekam nereikia jos.