Tema: Re: apie kamera Panasonic DVX100
Autorius: CodeC
Data: 2012-12-06 20:32:44
On 12/06/2012 02:06 PM, Dainiushas wrote:
> bala žino, ta pati Fuji X10 muilinė visai neblogai filmuoja su mažai
> šviesos. Canon HV-30 irgi labai nekeikiu.

situ konkreciai nestudijavau. biski giliau pastudijavau HC-X900(M)
review'sus. nuvyle. netgi dienos sviesoj filmuoja...tragiskai xujovai.
nzn, gal as labai jau reiklus kokybei, bet kazkaip pasiimi senus irasus
darytus su bbz kokia neypatinga seniena, tai ner ka lygint. tik kad
rezoliucija maza. tai niekaip nekyla ranka pirkt nauja nepigu daikta,
kuris is esmes net neprilygsta kokybe 10 metu senumo iranga darytiems
irasams.
as baigiu prieit isvados, kad, visos tos "FHD" madingos kompaktines
kameros telpancios i delna is principo negali gerai filmuot, nes tasku
daug, o optikos ir sensoriaus ploto mazai. o is visokiu 3mos ir 3ccd
tokiose kameros naudos gal tik splavu atkurimo prasme yra, bet triuksmai
ir efektyvi rezoliucija apriboti objektyvo ir sensoriaus ploto. kitaip
niekaip nesugalvoju kaip paaiskint. siaip tai noreciau kameros, kuri
filmuotu 50p rezimu ir turetu dideli sensoriu. rezoliucija galetu but ir
vga, kad tik nebutu to mirgejimo ir vaizdo plaukiojimo. nes gaunasi, kad
nufilmavus didele raiska su kompaktine kamera, efektyvi rezoliucija
gaunasi tokia pat, kaip isdidinus mazos rezoliucijos irasa. tik irasas
daug vietos uzima, naudos is to nera.
reziume, eilini kart vel nzn ka pirkt.