Tema: Re: apie kamera Panasonic DVX100
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-09 18:43:22
Tiesa kad kam neteisingų minčių nesiformuotu nemaišant DV ir HDV - DV
formatas miniDV kasetėse yra geras ir ilgai naudojamas beveik profesionalus
formatas (DV yra DVCAM supaprastinimas). HDV - bandymas 3,75 daugiau
pikseliu ir sukompresintą garsą sukišti į tą pačią juostą. Man tik neaišku
kodėl nebuvo padaryta kokia nors revizija HDV SP ir nepadarytas dvigubai
greitesnis juostos vyniojimas (30min/60min juostai, ar bent DVCAMiniu
greičiu 48min/60 juostoj) mechanika kaip ir turėtu išvežt.