Tema: Re: Yoytube ir kameros pasirinkimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-09 23:19:14
yadifas toli gražu nėr pats gudriausias variantas, jei galima iš pradžių
geriau padaryt :) Ten artifaktų išlenda kartais.. Bet geresnio varianto
interleisui nuimti normaliai nelabai yra..
Jei kamera amerikoniška, gausi 60p, 30p, euripinėj - 50p, 25p (bent
dažniausiai taip). Skirtumo tarp 50 ir 60 akim nepastebėsi greičiausiai. Jei
turėsi pasirinkimą - 60p naudos tą patį bitreitą, kas reiškia kad bus
didesnė kompresija freimui + jei kada teks tą video pateikt ne ant
kompo/protingo grotuvo - gali būt niuansų, čia panašiai kaip PAL/NTSC
problemos. Aš rinkčiaus 50p.

Skamba pigiai pagal viską, taigi džiaukis :D (kainų neseku, gal dabar ir
pigiau)