Tema: Re: Yoytube ir kameros pasirinkimas
Autorius: Vytautas
Data: 2012-12-03 02:46:46
na youtubas tikrai ne ta vieta, kurioje ziureti kameru max galimybes. ir tuo
labiau vaizdelio youtube su 2 tukst lt kainuojancia kamera negalima lyginti
su pro HD TV kameru vaizdelio per TV.
aisku, kai youtube isijungi HD tai kokybe kazkiek gersne, bet tikrai
prastesne nei reaiai ji yra. pvz http://www.youtube.com/watch?v=uyK3p3JNO4U
filmuota su paprastu eos 5d m2 fotiku. ir kai esu mates originala, tai
zinau, kad skiriasi labai stipriai.
o beto, idealios HD kokybes su kamera uz 2000 tikrai neisgausi, ypac prie
prastesnio apsvietimo. dienos sviesoj dar puse velnio, bet tik ne
prieblandoj, tamsoj, kambary ir pan.