Tema: Re: Yoytube ir kameros pasirinkimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-09 18:56:56
Įdomu kaip šitas pasirodys:
1080/ 50p (28Mbps / VBR
mažai pro/semipro kamerų tokį palaiko. Šiaip rekomenduoju tokį ir naudot kai
gausi. buitiniam š su daug kratymo mažiau akis susuka negu 25p :) Ir iki
nusišovimo nesiūlau naudot 50i. interleisas miršta, tikros rezoliucijos
mažiau nei 50p (maždaug kaip 25p), ir padaryt normalaus p vaizdo iš I
nesigauna. vienintelis panaudojimas jam - jei kam nors darysi dvd žiūrėjimui
per crt tv.
Tiesa bus dvigubai tamsiau nei su 25p.
Sensoriai panašu kad fullhd, gerai
Apie sensoriaus dydį buitinėje kameroje nieko nepasakysiu.
Kam į tokias kameras kiša 5.1 sugalvot negaliu. visi mikrafai beveik vienoj
vietoj. Retais atvejais išsiskirs, bet dažniausiai paprastas žiūrovas nuo
mono neatskirtu :DD
Šiaip skamba kaip gera kamera, ypač jei gavai už ~2kLt. Iš panašios
(hdc-sd900) esu video matęs, paliko įspūdį.