Tema: Re: Yoytube ir kameros pasirinkimas
Autorius: CodeC
Data: 2012-12-09 20:53:28
On 12/09/2012 05:56 PM, cD-r0m wrote:
> Įdomu kaip šitas pasirodys:
> 1080/ 50p (28Mbps / VBR
> mažai pro/semipro kamerų tokį palaiko. Šiaip rekomenduoju tokį ir naudot
> kai gausi. buitiniam š su daug kratymo mažiau akis susuka negu 25p :) Ir
> iki nusišovimo nesiūlau naudot 50i. interleisas miršta, tikros
> rezoliucijos mažiau nei 50p (maždaug kaip 25p), ir padaryt normalaus p
> vaizdo iš I nesigauna. vienintelis panaudojimas jam - jei kam nors
> darysi dvd žiūrėjimui per crt tv.

tai jo, interlace'intas video mire kartu su kineskopais, arba bent jau
turejo mirt :) nes per lcd tai klaikiai atrodo. tik 60p ir ketinu
filmuot. net neziurejau i tas kameras, kurios nefilmuoja p rezimu.
tiesa, VLC su yadif 2x interlace rodo visai pakenciamai, bet aisku iki
progressive toli grazu ir beto ne kiekvienas PC paveza toki dalyka.

> Tiesa bus dvigubai tamsiau nei su 25p.

cia tai naujiena, bet 25p tai labai jau trukcioja.

> Sensoriai panašu kad fullhd, gerai
> Apie sensoriaus dydį buitinėje kameroje nieko nepasakysiu.
> Kam į tokias kameras kiša 5.1 sugalvot negaliu. visi mikrafai beveik
> vienoj vietoj. Retais atvejais išsiskirs, bet dažniausiai paprastas
> žiūrovas nuo mono neatskirtu :DD

5.1 garsas ir man uzkliuvo. na pabandziau is 5.1 padaryt stereo, tai lyg
ir gaunasi :) tai taip ir ketinu daryt tvarkydamas namu videoteka :)

> Šiaip skamba kaip gera kamera, ypač jei gavai už ~2kLt. Iš panašios
> (hdc-sd900) esu video matęs, paliko įspūdį.

jo, gavau uz 1.8 klt.