Tema: Ats.: Yoytube ir kameros pasirinkimas
Autorius: siGis
Data: 2012-12-03 11:15:37
OK. Taip ir maniau. Idealios pro. kokybes ir nereikia, bet norisi
matyti bent jau visus pikselius kurie HD yra vienodi visur. Tube
taupydama vieta juos nuvagia. Siomis dienomis tuom isitikinau ir pats
nepatingejes atsisiusti originalius video. Ju radau
http://www.ixbt.com apzvalgose. Tokia kokybe mane visiskai tenkina.

Ka manote apie http://www.ixbt.com/divideo/panasonic-hc-v700.shtml
kameryte. O gal vis tik verta moketi bent 400Lt daugiau ir imti
panasonic-hc-x800?

siGis
http://sigis.ym.lt/piwigo/
----------------------------------
"Vytautas"  parašė naujienų news:k9gp95$272$1@trimpas.omnitel.net...

na youtubas tikrai ne ta vieta, kurioje ziureti kameru max galimybes.
ir tuo
labiau vaizdelio youtube su 2 tukst lt kainuojancia kamera negalima
lyginti
su pro HD TV kameru vaizdelio per TV.
aisku, kai youtube isijungi HD tai kokybe kazkiek gersne, bet tikrai
prastesne nei reaiai ji yra. pvz
http://www.youtube.com/watch?v=uyK3p3JNO4U
filmuota su paprastu eos 5d m2 fotiku. ir kai esu mates originala, tai
zinau, kad skiriasi labai stipriai.
o beto, idealios HD kokybes su kamera uz 2000 tikrai neisgausi, ypac
prie
prastesnio apsvietimo. dienos sviesoj dar puse velnio, bet tik ne
prieblandoj, tamsoj, kambary ir pan.