Tema: Re: Ubuntu 10.04 ekranas
Autorius: Andrius
Data: 2010-09-06 17:02:25
On Mon, 06 Sep 2010 15:24:12 +0300, Nerijus wrote:

> 	:-)
> 	Loxeliai HP nesugebejo Linuxui "draiverio" parashyt, kuris moketu
> "rashalo kieki" pamatuot rashalinej. Patys kalti.
>
> 	N. M.

nu tai kad ale locheliai HP turi inicijave HPLIP (HP Linux Imaging and
Printing) projektuka..

anyway detektina te rasalo kiekius kuo puikiausiai kiek teko ziuret.

ten manau siuo atveju siaip naudojamas print managierius (speju CUPS)
nesileido HP itikinamas nertis i komercinius triukius aka baiges rasalas
pirk nauja..