Tema: Re: Ubuntu 10.04 ekranas
Autorius: Vitas
Data: 2010-09-02 14:13:50
Na nepradėkime ginčytis kas geriau win ar linux. Džiugu, kad yra visokių
sistemų, dar džiugiau, jei yra žmonių, kurie sugeba prisiderinti prie savo
poreikių sistemas. Man liūdna tik tiek, kad kiek bemeginu pervesti ką nors
prie iš pirmo žvilgsnio žavingai atrodančių linux (Your computer can be
better - it can be fast, fun and easear to use), bet visi mano mėginimai
baigiasi nesėkme.
Pamenu nesenai įdiegiau šeimynai ubuntu, sutvarkiau viską, ko neradau linux,
tai paleidau per wine windowsines programas, na atrodo pavyko, džiaugisi
šeima. Bet gi staiga! O kaip su multifunkciniu canon printeriu?? Ooo ir vėl
bėda, jau nekalbu apie scaneri, bet net printerio nepavyko pakurti jokiais
rastais draiveriais. Aišku, galima buvo bėgti prikti naują printeri, kuriam
parašyti draiveriai specialiai linux...Bet jau nebuvo noro...:(