Tema: Re: Ubuntu 10.04 ekranas
Autorius: svaika
Data: 2010-09-06 10:29:01
Pritarsiu su panašia situacija: gavau tvarkyt kažkokį HP rašalinį
monstrą, kuriam buvo įtarimas, jog dėl blogų kasečių, ar jų pasibaigusio
galiojimo laiko nespausdina. Na ir akurat, windai man aiškiai sako -
nenoriu spausdinti, ubuntu - no problemo, štai tavo paveiksliukas, gal
dar nori ką nors atspausdinti ? :) Spausdinta buvo su TOM BLOGOM
rašalinėm...