Tema: Re: Ubuntu 10.04 ekranas
Autorius: vaidas100
Data: 2010-10-28 11:04:18
On 2010.09.02 14:23, Nerijus wrote:
> Teip. Linux tik serveriams. Desktopui jis netinkamas. Isitikinau po
> puses metu pasedejimo ant SLED darbe ir namie. Ne tai kad kazko ten butu
> negalima padaryti, bet vistiek visur kabliuku daug, ir laiko sugaishti
> ne darbui o Linuxo taisymui.

Aš tai kardinaliai priešingai įsitikinau dėl desktop'o... :)
Win perinstaliuot ir paruošt darbui man trunka 2-3 kart ilgiau nei Ubuntu.
Su sąlyga, kad "/" ir "/home" yra atskirose particijose tai po Ubuntu
perinstaliavimo lieka visi sistemos ir programų nustatymai (browser'io
bookmark'ai, wallpaper'is, wifi pass ir t.t., ir pan.).
Per vieną vakarą sugebėjau perinstaliuot 3 kart Ubuntu,
nes negalėjau apsispręsti ar man 10.04, ar 10.10 labiau patinka :)
Naudojantis kompu win priežiūrai tikrai reikia skirt daugiau laiko nei
Ubuntu.
Bug'ų win tikrai daugiau turi.
O SLED'ą bandžiau prieš ~pusmetį ir man jis pasirodė stabdis :)