Tema: Re: Ubuntu 10.04 ekranas
Autorius: Edvinas
Data: 2010-09-03 15:07:08
2010-09-03 14:15, Vaizgantas rašė:
> taip pagalvojau, pagalvojau, pagalvojau
> - kokį čia suradus rimčiausią ir patį pagrindinį LINUX trūkumą?
>
> ir sugalvojau, kad dauguma LINUX programų yra tik vienai distribucijai
> (nesuderinamos visos LINUX'ų versijos tarpusavyje).

Who cares? Tose keliose mano kiek pamaigytose Linux distribucijose buvo
tokie labai geri dalykai kaip package manager'iai ir ne tai, kad
nereikia sukti galvos dėl suderinamumo tarp Linux distribucijų, bet
išvis nereikia sukti galvos dėl softo paieškos: viskas iškart patiekta
kaip ant lėkštutės, tik varneles sudėliok ir atsiųs ir įdiegs viską.

--
Edvinas