Tema: Re: linux instaliavimas
Autorius: klwn
Data: 2010-05-14 15:18:07
As asmeniskai tilpau i ~ 3 men. laikotarpi :) Zinoma..  nesu prof. ir t.t.
esu tik paprastas linux  ( mint )  varototojas.. ir kitiems rekomenduoju ir
rekomenduosiu, kad pradetu pagaliau pazinti su linux OS sistemomis... nebera
jos tokios gazdinancios ir bauginancios kaip pries kokia... tarkim .. gerus
7 metelius atgal....