Tema: Re: linux instaliavimas
Autorius: vaidas100
Data: 2010-05-14 09:50:13
Arunas-X wrote:
> sveiki, nori zmogus kad jam instaliuociau ubuntu naujausia versija. is kur
> siustis toki daikta? kaip su draiveriais? ar ten sunkiai insistaliuoja
> linuxai? kaip su draiveriais?

Pradzioj gali buti vos vos shokas nuo linux'o,
bet per koki pusmeti manau galima persilauzt (WIN -> LINUX) :)
Ner problemu kuriu nepades ishsprest draugas guglas ;)
Dabartiniame mano kompe dar dual boot'as Ubuntu + Win XP,
o i sekanti kompa planuoju nebedet jokiu MS produktu.
Ubuntu instaliuot tikrai ner sunkiau nei Win...
Apie draiverius gali pamirsht... :)
Jei tavo gelezai nedirbs krashtutiniu atveju yra galimybe panaudot
windowsinius draiverius (ndiswrapper), bet gali buti, kad visvien
nedirbs... :)