Tema: Re: linux instaliavimas
Autorius: Nerijus
Data: 2010-05-13 11:20:00
> Jei kada teko instaliuoti windowsus, tai instaliuodamas Ubuntu linux
> sužinosi, kad operacinę sistemą (net gi, daugiau nei vien tik operacinę
> sistemą) galima įdiegti be galvos skausmo.
>
> Iš kur atsiras driveriai net nežinosi. Tiesiog po diegimo viskas veiks,
> ypač jei diegsi 32 bitų sistemą. 64 bitų sistemoje gali tekti pakariauti
> su nedraugiškais usb device-ais. Pakariauti verta, nes turėsi tikrai
> daug greitesnę sistemą.

	Nu kaip chia pasakius. Jei sudesi ir viskas veiks, tai puiku. Bet jei
koks nors tupas divaisas neveiks, tai tada ir prasides visi bajeriai.
Blogiausia tai, kad vis dar gaminami divaisai, kurie neturi linuxiniu
draiveriu :-(

	Nuspirkau kazkada "prabangu" Pinacle gamybos TV tiuneriuka, USB. Ir tik
neseniai pamachiau, kad net ju saite oficialiai nera draiveriu Linuxui.
Ir neveik mano tiuneriuks po Linuxu, vien del jo turiu Vishta pasileisti.
	O visokie pigus tiuneriukai turi draiverius ir puikiai veikia po
Linuxais. :-(

	N. M.