Tema: Re: linux instaliavimas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-05-13 12:28:01
2010-05-13 11:19, Nerijus rašė:
> 	Nu kaip chia pasakius. Jei sudesi ir viskas veiks, tai puiku. Bet jei
> koks nors tupas divaisas neveiks, tai tada ir prasides visi bajeriai.
> Blogiausia tai, kad vis dar gaminami divaisai, kurie neturi linuxiniu
> draiveriu:-(

Nuo tupų device-ų, deja, niekas neapsaugotas, bet tokių vis rečiau
pasitaiko. Mano nuomone, ubuntu lengviau ir greičiau įdiegti, nei kokią
windows vistą ar winxp. W7 dar neteko ir labai nesinori, kad tektų, bet
ant dienų nusimato pažintis :(. Išsisukti, turbūt, nebepavyks. Windows
Preinstalion Kit kažkiek gelbsti, bet reikia, kad geležis vos ne
identiška būtų, kad gauti realios naudos.