Tema: Re: linux instaliavimas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-05-12 18:01:25
2010-05-12 17:36, Arunas-X rašė:
> kaip suprast? as linuxuos visai zalias :)
>
> "Senis"<mailas@mailas.lt>  wrote in message

Nekreipk dėmesio. Vienas po skyrybos ženklo tarpo nepaliko, dar šveplų
raidžių įmaišė, kitas kablelio nepamatė. Žodžiu, vienas kito nesuprato.

Pirmą kartą instaliuodamas manau, kad nelabai suksi galvą kokiu pagrindu
surinkta viena ar kita distribucija. Kol nežadi lįsti į terminalą
nelabai skirtumus ir pastebėsi. Skirtumus pamatysi, kai išbandysi, jei
norėsi, kelias distribucijas.

Jei kada teko instaliuoti windowsus, tai instaliuodamas Ubuntu linux
sužinosi, kad operacinę sistemą (net gi, daugiau nei vien tik operacinę
sistemą) galima įdiegti be galvos skausmo.

Iš kur atsiras driveriai net nežinosi. Tiesiog po diegimo viskas veiks,
ypač jei diegsi 32 bitų sistemą. 64 bitų sistemoje gali tekti pakariauti
su nedraugiškais usb device-ais. Pakariauti verta, nes turėsi tikrai
daug greitesnę sistemą.