Tema: Re: Serviio media source kartais nesimato LG telike
Autorius: Remigijus
Data: 2018-09-25 09:21:57
Taip ir buvo. Telikas ne visus failus dekoduodavo, o serviio
transkodindavo su CPU, kuris labai silpnas 1,6 GHz AMD APU.
O tuo metu kaip tik testavau media playerius, tai labai nesigilinau.
Bandžiau PLEX, serviio, ir xbmc. Man labiausiai prilipo xbmc, nes kešina
streamą, transkodina su GPU, buvo trakt.tv, youtubas, galimybė ištrinti
failus, filmų ir serialų aprašymai, galima žiūrėti filmus internetu
(patogu keliajant žiūrėt iš telefono arba iš raspberio), nustatyti
defaultinę audio streamo ir subtitrų kalbas.
O administravimas tai man atrodo labai paprastas. Vienam įrenginy
sukonfigūravai, tada copy/paste konfigūracinius failus į kitus
įrenginius ir dar kartą per mėnesį pasidarau MySQL duombazės backupą.
visa kita veikia automatiškai, watcdogas aptikęs, kad yra naujų filmų/
serialų kataloguose atsinaujina duombazę. Tai tik į NAS'ą sumeti
torentus ir po kiek laiko jau gali žiūrėti su TV ir pažiūrėjus ištrinti
su TV. Jei netyčia atsiunti kažkada žiūrėtą ir ištrintą filmą tai kodi
tą prisimena ir iškart pažymi, kad filmas jau matytas.

Suprantu, kad serviio turi žavesio dėl savo primytyvumo, bet norint
daugiau funkcionalumoi tenka susidraugauti su tokiais "gargarais" kaip
KODI.

P.S. Su addonais tai taip, jų yra daug ir dažnai jie grybą pjauna. Daro
juos kas tik netingi atbulom rankom, bet pats KODI veikia tikrai puikiai.