Tema: Re: Serviio media source kartais nesimato LG telike
Autorius: fenix
Data: 2018-09-21 12:32:37
2018.09.21 10:55, Remigijus rašė:

> Įdomu sužinoti kaip nuvylė.
> Aš tą serviio esu bandęs xbmc 12 versijos laikais tai ne visus direct
> streamus teliko apssas rodė(be to tas apssas buvo žiauriai nepatogus), o
> dekoduotas streamas kartais trūkinėdavo, nes dirbo be kešo. Dėl to labai
> apsidžiaugiau radęs xbmc. Gal serviio per tuos 5 metus pasitaisė?

serviio yra primityvus dlna(?) servukas, kuris imituoja pasharintu
katalogu kruva. to man ir uztenka, nes per LG teliko programke as matau:
movies, series, photos ir t.t. netgi uzdeda zvaigzdute ties pabaigta
serija bei dar turi funkcionaluma paleist nuo tos vietos, nuo kur
baigiau. teliko valdymas labai patinka, nieko ten neiveikiamo nera,
apart papildomo spaudinejimo pakeist video steam kalba, ijungt/isjungt
titrus. trumpai - built in webos appsas patogus. netgi serviio uzmeta
tame appse tokius primityvius paveiksliukus and filmu pavadinimu. jokiu
striginejimu, trukinejimu nebuna, ziurima viskas nuo prasciausios sd
kokybes iki 4k nepiktu ripu. vienzo, lygiai tas, ir lygiai taip, kaip
reikia. kaip jau kazkas rashe, plex turetu palaikyt ir tv serialus, bet
kai meginau nesuvirskino. be to, plex appsas sakyciau yra maziau
patogus, per daug ten to eye-candy.

o kodi nuvyle tuo, kad keletas tikrai populiariu jei ne populiariausiu
pluginu gryba pjove, be to, nelabai radau prasmes ir paskirties
administruoti dar viena gargara, jeigu viska gali padaryti plex ar dar
lengvesni media serveriai.

jeigu tu kalbi apie "dekoduota" stryma turedamas omenyje transcodinta -
paprastai nenaudoju, nes siunciuosi tokios rezoliucijos, kad galima is
karto ziuret. speciau, ten ta tavo striginejimo problema yra susijusi su
paciu teliko playeriu arba transkodinancio aparato pajegumais. bet cia imho.