Tema: Re: Serviio media source kartais nesimato LG telike
Autorius: Remigijus
Data: 2018-09-21 10:55:12

2018-09-20 17:21, fenix rašė:

> namu servas = slamstas, kuri laikai harduose. o ar ten senas kompas, ar
> nas deze ar laptopas as skirtumo nematau

> megintas tas kodi ir ne karta... atvirai - nuvyle bigtime.

Įdomu sužinoti kaip nuvylė.
Aš tą serviio esu bandęs xbmc 12 versijos laikais tai ne visus direct
streamus teliko apssas rodė(be to tas apssas buvo žiauriai nepatogus), o
dekoduotas streamas kartais trūkinėdavo, nes dirbo be kešo. Dėl to labai
apsidžiaugiau radęs xbmc. Gal serviio per tuos 5 metus pasitaisė?