Tema: Re: Serviio media source kartais nesimato LG telike
Autorius: DGS
Data: 2018-09-19 10:24:09
Tai kad tiek Plex, tiek Emby irgi 0 maintenance. Pirmu servu paleidimu
greitai susetupini, nurodydamas kur kokie folderiai ir gali pamirst, jei
nenori "advanced" dalyku reguliuot.
As likau su Plex, neprilipo man Emby app del turinio scrollinimo i sona, man
malonesnis isdestymas zemyn.
Beje, pas abu servai free, bet apps'ai kainuoja, reik susiziuret kam ir po
kiek...

"fenix"  parase naujienu news:pnrc8q$p51$1@trimpas.omnitel.net...

2018.09.18 17:38, Lawrence Jamieson rase:
> Cia bus kiek out of topic, bet gal noretum pabandyti Emby? Serva
> pakurtum ant savo to win laptopo, webosui yra Emby apps'as. Viskas tada
> graziai su visais pricindalais (artwork'as, pazymeta kuriuos epizodus
> ziurejai ir t.t.) bus rodoma, o ne tik nudnas build in media plejerio
> interfeisas

man atrodo, meginau ir sita. is viso gal kokius 5+ sprendimus meginau,
serviio prilipo geriausiai del 0 maintenance (isskyrus sita problemyte)