Tema: Re: Serviio media source kartais nesimato LG telike
Autorius: Zhiniukas
Data: 2018-09-17 12:11:23
Pas mane LG irgi kartais (daznai) pameta dlna servisa, paleista ant
androidinio delninuko. Kai pameta, reikia sokti su bugnais, kad atsirastu
vel. Dazniausiai padeda teliko isjungimas ir ijungimas kartu su serviso
sustabdymu ir paleidimu delninuke.
Itariu cia lg bugas (feature), kai jis nebeiesko wifi saltinio po to, kai ji
pameta.