Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Rimas
Data: 2017-12-21 14:27:11
On 2017.12.21 09:56, Lawrence Jamieson wrote:
> ?! Čia pas kokį teliką šitokios nesąmonės?

Ne, nu tu tikrai atsilupęs.. Pas android box'ą reikia, jei nori kad
visokie dts ir pan grotų.
Bo kaip žinai, kiniečiai neperka licenzijų. Nu bent jau nekilmingi.

> youtube: telefone/planšetėj susirandu ką noriu žiūrėti, ir pasirenku,
> kad rodytų ne telefone/planšetėje, o per TV.

Galima, bet mane pvz tas užpisa. Žiuri kažką, tada ateina vaikas -duok
jam tabletą, pasiimi kitą, ateina kitas vaikas -  ir jam prireikia.
nx man to reikia? O čia dedikuotas youtubas skirtas tv ir ok.

> Spotify nežinau, nenaudoju, bet muzikos klausymas per TV man atrodo dar
> didesniu idiotizmu, nei web browsinimas.

Nu aš kokį dviratį mindamas ir tv žiūrėdamas, jei nėra po ranka tel ar
tableto (kad pachromecastint), tai tiesiog įsijungiu spotify (vietoj
iptv) per android box, ir man px ką tu galvoji.
Tam kartui sueina gerai ir per tv.

> DLNA - kam ten reikalinga pelė aš irgi nesuvokiu.
>
> Jei ką, tai pas mane yra LG su savo Magic Remote. Tai aš tos magic
> nerandu kur panaudoti.

Tai aš pastebėjau, kad tu daug ko nesuvoki.
Rašiau daug kartų - jei naudoji tv ir standartines jo programas - nx tas
air mouse.
Jei naudoji android tv box, su normalia versija (ne android tv) - air
mouse būtinas.

Viskas. Kas tau nedaeina, tai nežinau.