Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Rimas
Data: 2017-12-20 15:24:43
On 2017.12.20 14:58, Lawrence Jamieson wrote:
> As jei noriu web prie teliko sėdėdamas panaršyti, pasiimu planšetę ir
> panaršau. Man sunku suvokti koks interneto naršymo TV pointas. Tu
> naršai, o šeimyna sėdi ir laukia kol delfi baigsi skaityti ir visi filmą
> galės žiūrėti? Galų gale inetą naršyti prie kompo ar su planšete yra
> nepalyginamai patogiau nei per TV.

Tai aš ir nenaršau web'o, bet retkarčiais reikia kokius kodekus
naujesniai player versijai atnaujit ir pan.
Tenka į kokį xda lyst.

Ir čia nenusuk kalbos kur tau patogu. Yra gi dar youtubas, spotify, dlna
reikalai ir pan, kuriuos ant androido box'o
žymiai paprasčiau atlieki air mouse pagalba, o ne pulteliu paprastu.
Apie tai kalba.