Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Salas
Data: 2017-12-20 15:42:43
Namuose yra 2 samsung telikai, 4 samsung distanciniai + 2 smart samsung
distanciniai ir 2 vaikai :)
2 smart distanciniai guli stalciuose, nes uzsiknisi keisti batareikas
kiekviena menesi. Is likusiu 4 distanciniu paprastai nekyla problemu del
1-no. Bet jei nori ziuret 2 telikus daznai tenka dalintis arba eiti
ieskoti kitu :)
Taip kad dar vienas distancinis be backup'o butu labai didele problema :)