Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Salas
Data: 2017-12-20 15:37:07
Man is teliko reikia:
1. Youtube
2. IPTV
3. Lmod player
4. DLNA

Visa ta puikiai atlieka i telika idiegti apssai, ir su tel sulinkintas
yutube'as.

Buvau pasijunges androidini boxa. Tam buvo reikalingas atskiras
distancinis, Kodi apksritai sh. kruva. Tie pluginai viena diena veikia,
kita jau ne, visiskas pravalas.

Browsint intika per telika - visiska nesamone, jau geriau per telefona.
Ka dar jus tokio naudojat del ko butu statytis androidini box'a ? Rimtai
idomu, gal kasko nezinau, ir pakeisciau nuomone.