Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-12-20 14:58:07
2017-12-20 14:51, Rimas rašė:
> ne nu tai suprantu, kad tau geriau naršyt spaudant UP-DOWN-LEFT-RIGHT
> mygelius.
>
> Pabandyk ir prie kompo web'ą naršyt ar youtub'ą, ar dar ką su rodyklėm.
> Pamatysi kaip faina.
>
> Ir iš kur toks durnas įsitikinimas, kad tv valdymas air mouse tai jau
> nepatogu, nors PC be pelės/touchpad ir pan valdymo tai net neįsivaizduojam?
> Aišku, jei apsas tūpas, kaip kodi ar naudojiesi tik tv funkcijom -
> galima gyvent ir su paprastu pulteliu, bet jei nori daugiau...

As jei noriu web prie teliko sėdėdamas panaršyti, pasiimu planšetę ir
panaršau. Man sunku suvokti koks interneto naršymo TV pointas. Tu
naršai, o šeimyna sėdi ir laukia kol delfi baigsi skaityti ir visi filmą
galės žiūrėti? Galų gale inetą naršyti prie kompo ar su planšete yra
nepalyginamai patogiau nei per TV.