Tema: Re: HEVC reikalavimai
Autorius: MRT
Data: 2017-11-15 20:17:55

> Mes kalbejom apie testinius failus, o ne apie kazkoki youtuba. Kodel
> dabar persimetem prie sito?

Siaip pati tema yra i5-6*** ir HEVC.
Mano ziniom i5-6*** su HD530 su HEVC (teoriskai HW) tvarkosi),
o Mindaugui trukcioja. Testinius failiukus irgi juk pats ieskojau.

> Su youtubu problemu pas mane irgi nera, viskas plaukia.

Siai dienai pagerejo situacija.. kai (~2016Q1) ant savo laptop'o
pabandziau, tai tiek Chrome, tiek Firefox youtubeje
kazka fiksuoja per DXVA2 - anksciau buvo tyla ir liudeselis.
Gal net geriau ejo su Adobe Flash'o (Extention likes HTML5-Flash).
Kazkiek gelbejo ir 720p, kai 1366x768 laptope.

> Taigi OS, kaip kazkas sake, _man_ keisti nereikia.

Aisku, kad ne.. as is tingejimo savo laptop'e irgi su Win7.
Kabo ant laido, youtube irgi per CPU prireikus parodo, tai kaip ir px.
Tik sioks toks niuansas - 4-os kartos CPU su Win7 ir tais H264
visiskai smagiai eina - dekodina per GPU, procas net nedirba.

Naujas HW tipo geriau lukstena ir tuos VP8/VP9/HEVC,
bet jei GPU Intelio - Win8.1 tuo klausimu geriau (del draiveriu).