Tema: Re: HEVC reikalavimai
Autorius: MRT
Data: 2017-11-07 10:43:40
> Kadangi pasirod? profesionali? patarim? patikslinsiu.
>
> ?aid?iu su kompais su Win10, k-lite codec'ais ir MPC HC.
> Filmo formatas:
> Format                      : HEVC
> Format/Info                 : High Efficiency Video Coding
> Format profile              : Main 10@L5.1@High
> Codec ID                    : V_MPEGH/ISO/HEVC
>
> CPU i5-6x, kas atitinka skylake, beveik 100% u?krautas
> Plejerio options nurodyta, kad naudoti hardware acceleration

>> Dar pasitestavimui gali isbandyt DXVAChecker
>> (pagooglink ka su juo ten daro)

> DXVAChecker kiek suprantu tas pats ant win10 dxdiag, ir ta utilita parodo, kad Windows DirectX 12 enabled.

DXVAChecker kiek kitoks. Jis parodo va tokius dalykelius:
https://i.stack.imgur.com/ozyt2.png

Pvz. su Win7 nera D3D11, todel normaliai naujesnis HW nenori
draugauti su OS. Jei kreipiasi per DXVA2, tada OK.

Dar "DirectShow/mediaFoundation Decoder" Tab'e yra
Check Decoders > Select Media File ...

Tada ant Decoder'io yra [>] yra pasirinkimai:
<..>
Play > 32bit arba 64bit
Decode Benchmark > ..
Playback Benchmark > ..

Prisegu pics'a, kur ten to dalyko ieskot..

Keli linkai i ta opera:
https://forum.doom9.org/showthread.php?p=1694697
https://forum.doom9.org/showthread.php?p=1735325#post1735325

> Dar pagal apra?ym? matau, kad skylake dekoduoja 8 bitu, ar ?ia negali b?ti, kad mato testuojamas filmas 10 bit? ( Main 10) ir
> tod?l skylake nesugeba i?koduoti?
> "hardware accelerated 8-bit encode/decode and GPU accelerated 10-bit decode"

> https://en.wikipedia.org/wiki/Skylake_(microarchitecture)
>
> The integrated GPU of Skylake's S <..> and HEVC (hardware accelerated 8-bit
> encode/decode and GPU accelerated 10-bit decode).[53][54]

> https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Hardware-accelerated_algorithms

Tekste raso, kad moka decodint 10-bit, taciau lenteleje prie HEVC'o:

Skylake - Decode > Profiles > Main
Kaby Lake - Decode > Profiles > Main, Main 10

http://wp.xin.at/archives/3561

Now what do we have here?! Both HD Graphics 520 and 515 should be [architecturally identical].
Both are GT2 cores with 192 shader cores distributed over 24 clusters, 24 texture mapping
units as well as 3 rasterizers. Both support the same QuickSync generation.
The only marginal difference seems to be the maximum boost clock of 1.05GHz vs. 1GHz,
and yet HD Graphics 515 shows no sign of supporting the Main10 profile for H.264/HEVC
(?HEVC_VLD_Main10?), so no GPU-assisted 10-bit decoding! Why? Who knows.
At the very least they could just scratch 8K support, and implement it
for SD, HD, FHD and UHD 4K resolutions. But nope? Only 8-bit is supported here.

Bet tavo atveju HD 530 ir tarsi ji turetu tureti ta HEVC_VLD_Main10.