Tema: Re: HEVC reikalavimai
Autorius: Icetom
Data: 2017-11-07 16:39:31
Mano nuomone, AMD geriau susitvarko su kadrų kaitomis nei Nvidia (dabar
turiu tylią ASUS 1060 6 GB). Taip pat mano, nuomone, naudoti galingą GPU
upscalinimui per madvr yra visiškai perteklinis reikalavimas (vien dėl
elektros sąnaudų). Visi normalesni telikai ir tuo labiau projektoriai turi
tikrai kokybiškus vaizdo išdidinimo procesorius. T.y. šaltinis (HTPC) ką
privalo gerai padaryti, tai perduoti kokybiškai turinį, be klaidų spalvų
formate ir su tiksliai užfiksuota ir išlaikyta kadrų kaita . Viskas-
atidavinėčiau vaizdą kiaurai į TV/projektorių ir tiek.

"etikmat"  parašė naujienų news:otqep1$eie$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.avsforum.com/forum/26-home-theater-computers/2364113-guide-building-4k-htpc-madvr.html