Tema: Re: HEVC reikalavimai
Autorius: newsreader
Data: 2017-11-12 21:29:36
man rodos jau kokie 4 metais kaip MPC-HC turi savyje LAV. Tai kaip ir
nieko pasalinio nebereikia. As pats visada juo naudojausi kol dar buvo
aktualu HTPC. Dabar jau telikas pats viska rodo tai kaip ir nera tikslo
laikyti PC salia.

Taciau jeigu dabar reiktu man media grotuvo ( o buvo tokia mintis
kilusi, nes kazkaip reikia isnaudoti projektoriu ) tai kogero tik
vienintelis pasirinkimas siuo metu beliko : OSMC VERO 4K dezute.

https://www.avforums.com/review/osmc-vero-4k-media-streamer-review.13857

I HTPC laikus tikrai nenoreciau grizti.