Tema: Re: HEVC reikalavimai
Autorius: Sniegas
Data: 2017-11-06 21:43:36
O gal Kodi įsidiegęs? Ten klaviatūroje nuspaudus O raidę galima
pasižiūrėti, ar filmą hardwariškai, ar softwariškai iškoduoja. Jei SW,
tai ir trūkčioja. Šiaip i5 pilnai turėtų užtekti. Man panaši problema -
ne trūkčioja, bet procesorius apie 90 procentų apkrautas, galvoju vaizdo
plokštę HW dekodavimą palaikančią įsigyti. Dabar su integruota sėdžiu.