Tema: Re: dėl 4K per Media Server
Autorius: bat0nas
Data: 2017-07-08 13:26:11
On 2017-07-08 08:14, Pjero wrote:
> argi buvo nors kadaa paminėtas - išjungtas ?
>
> macas kaip žinia visas viename korpuse
> protas + monikas
>
> ssd kaip žinia irgi garso neskleidžia
>
> galima ginčytis ar jis miegas visas ar tik monikas
>

> faktas tik kad PLEX pažadina o servioo - xui

Greičiausiai kompiuterį pažadina Plex klientas, siųsdamas WOL magic
packet (jeigu jis tikrai miega!! nes iš tavo parašymų neina suprasti,
nelabai ir pats žinai, miega jis ar ne).

Serviio yra eilinis DLNA atvejis. Ir Serviio klientu gali būti bet kas,
kas moka DLNA. Bet tas bet kas nebūtinai moka pažadinti miegantį kompą.

Naudok tą Plex, jei jis tau geras. Man jis turi trūkumų.