Tema: Re: kls: dėl 4K per Media Server
Autorius: fenix@w
Data: 2017-07-03 14:13:03
> Mano supratimu: turinio struktūrą diktuoja DLNA šaltinis (Serviio galima
> įtakoti struktūrą kažkiek). TV tik atvaizduoja. Jeigu LG nepaiso
> struktūros ir viską rodo viename - rimtai beryšio. Bet ar tikrai? (dar
> to neteko matyti šiaip).

jo, pasiziuresiu, kaip ten su saltiniu, bet ten standartinis win sharas
turetu but. kad viskas i viena sumalta tai faktas. dar savaitgali
slideshow dariau, rodem nuotraukas is keliones, tai reikejo viena
folderi palikt, kitus laikinai ismovint. telika turiu tik 2 sav, dar
neisikirtes. labai keistas daiktas tas webos.