Tema: Re: kls: dėl 4K per Media Server
Autorius: bat0nas
Data: 2017-07-03 13:00:30
On 2017-07-03 11:28, fenix@w wrote:

> o serviio failai telike matosi is esmes kaip shared folderiai?
> t.y. jokio skirtumo nuo standartines windows f-jos?

Turbūt neišeis atsakyti Taip arba Ne. Iš esmės Taip.

Tačiau Serviio turi žymiai daugiau galimybių (gali pakeisti pavadinimą,
turi įvairių filtrų kaip naujos serijos, pagal žanrus, nesenai pridėtas
turinys ir pan.). Tai iš esmės nėra lygu vaikščiojimui po Windows
katalogus. Tai labiau lygu vaikščiojimui po turinį.

Be abejo galima vaikščioti ir kaip po Windows katalogus.