Tema: Re: kls: dėl 4K per Media Server
Autorius: bat0nas
Data: 2017-07-03 11:12:14
On 2017-07-03 10:09, fenix@w wrote:

> plex duoda tik grozi, t.y. filmu virselius, vienintele reali funkcija
> kad atsimena iki kurios vietos filma jau paziurejai, kitomis as
> nesinaudoju arba neaktualios mano naudojimo rezimu, kai servas ir
> palyeris yra tam paciam vietiniam tinkle.
>
> tiesa, jau pradedau matyt 4K skirtuma nuo fhd... shudas, videofilas darausi

Taip, PLEX man irgi patiko dėl fainos Media organizacijos, struktūros ir
pan.
Bet ir Serviio šiek tiek tą daro (pvz atskiria serialus, sutvarko pagal
sezonus) bei palaiko Resume funkciją (ne su visais TV).

Plex fainas, bet.. vien dėl titrų (kuriuos enkoduoja į stream'ą taip
apkraunant 100% host PC viso filmo žiūrėjimo metu) - no go.