Tema: Ats.: Dar Plasma :)
Autorius: Sniegas
Data: 2016-12-29 13:20:02
Na, dvi dienas pasėdėjau prie 50" Samsung plazmos. Turiu pripažinti, kad
vaizdas tikrai geresnis, nei LCD. Nežinau tos plazmos modelio, bet senutė,
nes dar 2009 metais ta pati pas tą žmogų stovėjo.

"Caponi"  parašė naujienų news:o3k0vi$sep$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai kam galėtum su visu malonumu įrodinėt, kad X gerai, jei X temose
nebūtų tų, kuriem X yra Y ? :-)

O jei biškį konkrečiau, tai:
1. Šitas groupsas vadinasi o.tv, o ne o.plazma ar o.LCD, taip kad čia vieta
visų technologijų mylėtojams.
2. Palyginus su kai kuriu plazmistų čia spinduliuojama neapykanta LCD'škėm
Sniegas plazmos atžvilgiu dar visai tolerantiškas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/