Tema: Ats.: Dar Plasma :)
Autorius: Sniegas
Data: 2016-12-21 21:52:21
O tai ar vartotojas paliko nejudantį vaizdą? Ne. Jis tiesiog žiūrėjo NTV.
Tai gal tegul Mediashop pretenzijas pareiškia NTV, kad jie savo logotipą
rodo kampe? Kas per absurdiškas televizorius, jei negali filmo nuo pradžios
iki galo pažiūrėti? (Tuoj klyksniai pradės - pas mane neišdegė).

"news reader"  parašė naujienų news:o3em8g$g15$1@trimpas.omnitel.net...

On 20/12/16 23:07, Sniegas wrote:
> Bet svarbiausia plazmos gynėjų teiginiai - kad nebūtų išdegimų
> perjunginėk kanalą. Absurdas kažkoks. Tai gal visai išjungtą laikyti?

"...skyriuje „Nurodymai vartotojui“ yra pateiktas nurodymas nepalikti
nejudančio vaizdo plazminiame ekrane ilgiau negu keletą minučių..."

ir tai oficialioje gamintojo pateiktoje instrukcijoje :)