Tema: Re: Ats.: Dar Plasma :)
Autorius: pininfarina
Data: 2016-12-22 21:23:25
Mano plazma ir po ilgiau, nei 4 valandas ta pati kanala rodo. Ir nieko.

"Sniegas"  wrote in message news:o3h7t6$i2q$1@trimpas.omnitel.net...

Tu parodyk išdegusį. Ant daržinės XYI užrašyta, bet ten malkos sukrautos. Aš
pats mačiau, kai gal pusvalandį žiūrėjom CNN kanalą ir šeimininkas ant BBC
perjungė - žiūriu, kas per nesąmonė, CNN logas šviečia, po to tik dašilo,
kad čia gi išgirtoji plazma. Nusipirko žmogus plazmą, pamatė, kad xuinia, ne
televizorius, išmetė ir LCD įsigijo. Juk teismo sprendimas yra - už plazmą
sumokėtus pinigus grąžinti pirkėjui. Ko dar reikia? Galvojat tas pirkėjas
vėl plazmą pirks? Stovi pas mane LCD 55" - įjungiu ir pamirštu, 4 valandas
tą patį kanalą rodo kol automatiškai neišsijungia, bet jokie kanalų logai
neišdega.

"Bronco"  parašė naujienų news:o3h651$hcg$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-12-22 01:01, Dainiushas wrote:
> va, šian išpakavau ir įjungiau naują LCD monitorių. Kiekvieną kartą
> įjungiant pyst jums ir prašom. MONITORIUS!

Dabar turėsi Sniegui valerijono lašų nupirkt, nes sugriovei jo šventus
įsitikinimus apie neišdegančius LCD.