Tema: Re: Ats.: Dar Plasma :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-23 21:12:36
On 2016-12-23 16:34, pracyvnas wrote:
> Kad tu niekad neturejai, ka pakomentuoti, loji ta pati per tapati
>  jau kiek metu.

Na jis plazmos heiteris. Pats neturi, namie niekad nenaudojo, kažką
kažkur išdegusio matė ir psio, jam to užtenka, kad nuoširdžiai nekęsti.

Šiaip, visi žmonės su nepažeista psichika būna vieno ar kito daikto ar
reiškinio fanai. Būti fanu yra normalus, teigiamas reiškinys. Kai mes
kažką mėgstame, tai akcentuojame kitiems žmonėms, nes tiesiog malonu
kalbėti apie patinkančius dalykus. Tuo tarpu nekentimas, būvimas
heiteriu, yra priešingas neigiamas reiškinys ir rodo tam tikrus žmogaus
psichikos sutrikimus.

Pvz. tarkim, yra kažkoks objektas X, kuris man patinka, tai aš apie jį
visur, kur tai į temą, kalbu ir aptarinėju, nes man tai malonu. Ir yra
reiškinys Y, kurio aš nežinau, nes niekad nesusidūriau, tik kažkur kažką
nuogirdomis girdėjau blogo. Tai kokio velnio aš dabar turiu lįsti į to Y
reiškinio fanų diskusijas, kaskart aiškindamas, jog tai yra šūdaz?
Nebent man su galva kažkas negerai būtų. Nes aš verčiau jau eisiu į X
aptarimo vietą ir ten bendrausiu man maloniomis temomis.

p.s. Sniege, o ar nenorėtum kažkur savo energijos kitur nukreipt, užuot
aiškindamas plazmos mėgėjams, jog jį šūdaz? Tarkim, kur religijos
forumuose eitum paaiškinti, jog dievo nėra. Arba ateistų forume, jog
dievas yra? Manau, būtų dar smagiau ir žymiai daugiau žmonių tave siųstų
prie vieno garsaus ežero pailsėt, kas panašu tau teikia malonumą.